Ja, nu har jag inte bloggat på länge men ibland blir det så. Men det känns ändå som det är dags att göra ett inlägg nu med tanke på att jag och 7 underbara tjejer faktiskt har bokat Ayia Napa nu! Herregud, studenten smyger närmare sakta men säkert. Just nu är det mycket planering känns de som men de är bara kul ju!
Känns superskönt att ha resan bokad så nu är det bara att läääängta som är kvar! 
 
På tal om studenten så har det ju varit inspark och oj vad kul de var!! Temat var rubikskub. Kvällen spenderades hemma hos Siri och senare på kvällen gick vi ner mot sociten och där hade vi också superkul. Lite tråkigt bara att jag inte kunde dansa på grund av axeln men men. Snart kan jag dansa igen! 
Haha bilden är tagen när jag och Hanna skulle på förfest me pizza å grejer. Så var vi för tidiga så vi åt pizza på trappen!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej