Har haft en riktigt härlig dag, bland annat... Ja dagen började ju faktiskt med biologiprov som jag tyckte var ganska svårt, men efter biologiprovet så drog jag, mamma och Clara upp till Göteborg för en heldag med hästar och shopping på Horse show! Vi har haft det riktigt bra och träffat massa trevligt hästfolk. Har även fått lite information om tillgänliga jobb samt utbildningar där man får jobba med hästar!
Har ju såklart shoppat "lite" med... Med tanke på att de senaste månaderna har varit väldigt tuffa och endast fyllda av komplikationer vad de gäller hästarna och ridningen så kände jag att jag behövde en liten fresh start! Detta inviger jag med lite ny utrustning i en ny härlig färg, orange! Det blev dyrt men jag är så nöjd med mina inköp! Nu är det träning som gäller och sen ska jag iväg på nån pay and jump framöver och inviga mitt nya schabrak och min nya huva!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej